[ Aller au nouveau Forum ]

Re: Question aux Pros d'OMEGA MILITARY

img src="http://www.girards.com/sell/full/OC10690A.jpg">

>"Omega Military
>24 jewel automatic rotor type movement that is keeping good time. Case is stainless steel with screw on back and movable bezel. It is so nice it may be a new case. Dial is black with luminous markers and luminous hands, it may be refinished but perfect and better than original. Omega marked winding crown, but this crown is not screw down type. New black leather band. Cir. 1950's. I bought some of these at the Dearborn watch show and if they have been recased it sure is a perfect job and they are so cheap I had to buy them.
> [...]

c est du faux en amérique il y en a beaucoup,un petit T sur le cadrant ils meulent l hypocampe, et un gravage bidon et le tour est joué.la le cadrant a du etre repint,autrement t inquiete pas les amerlocs aurait sauté dessus il en sont dingue des 300,comme des omagas www et les 53 et 56 du reste.