[ Aller au nouveau Forum ]

Grâce à vos avis éclairés sur www.uhrenhaeffner, j'ai commandé…

écrit par RV le 19 décembre 2002 10:54:13:

Une Martin Braun EOS
Celle-ci était à 4350 euros . Après avoir envoyé un email (in Shakespeareuuuuu language / désolé pour les vrais anglophone)à notre ami Ralph Haeffner disant ceci :

Hello,
> I am interested by model EOS of Martin Braun (42 mm).
> Do you have a model of occasion?
> So not, made you of the reductions for Christmas on this model?
> The site www.collectortime.com proposed little time ago an identical model
> for 3350 euros.
> My budget maximun for this model is of: 3500 euros.
> Thank you for your answer.
> Cordially.

La réponse fut la suivante :

Dear Mr. , thank you very much for being interested in our
> special watch offers.
> I´m glad to be able to offer you the following brandnew watch, which is in
> our stock and ready to ship, for our very special christmas price of only
> 3400.- Euro including insured shipping to France.
> Please order asap by email.
> Best regards, yours sincerely,
> Ralf Häffner
> Juwelier Ralf Häffner

Voilà,, une email envoyé et une remise de 950 euros sur une montre neuve.
Celle-ci part demain, dès réception je vous mettrais quelques photos.
Je crois que cette année je vais me remettre à croire au père Nöel.

Amitiés.

RV