Re: Mondani... Patrizzi ...

écrit par Christian le 24 janvier 2006 19:51:25:

en réponse à: Vente Mondani écrit par FYL le 24 janvier 2006 19:38:26:

Bonsoir Fyl,

Je ne vais rien t'apprendre mais quand tu vois tous les liens qui unissent tous ces gens on ne peut faire que dans l'excessif... même si la collection au demeurant présente de très belles pièces...

Il faut bien faire monter la sauce!!!

"The next significant Rolex publication is Orologi Da Polso - Rolex by Osvaldo Patrizzi. Patrizzi is chairman and founder of Antiquorum Auctioneers. He is also the author of other publications, the more noteworthy being Collecting Patek Philippe Watches. The three volumes pictured, are the 1992, 1995 and 1998 editions respectively. They are all published by Guido Mondani Editore and are in Italian and English text.